掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

【雞全部都係雞】交友App識左個女神,第一次就約去尖咀維記見面就同我講埋D咁嘅嘢!死八婆逼我公開距嘅「相」! _-,女神,

玩交友APP 同女神傾左一個星期終於約出黎見。 點知& 依家真係想搵窿捐 !
有無試過係交友App約女仔去街,但個女仔一直都無出現...原來佢匿埋咗,見你樣衰就調頭走?連登呢位巴打就有咁嘅遭遇:好耐之前玩過scout,tinde ...


有無試過係交友App約女仔去街, 但個女仔一直都無出現... 原來佢匿埋咗, 見你樣衰就調頭走?

連登呢位巴打就有咁嘅遭遇:

好耐之前玩過scout, tinder,

呢排fd介紹我玩coffee meets bagel,話質數好D同無咁隨便。

普遍都唔錯但可惜我睇得上眼既都唔揀我。

有個女仔唔錯,HKU grad而家做社工,傾左一個星期終於約出黎見。

點知…

我之前都有拍拖,女仔真係會咁介意男仔外表咩?

玩交友APP 同女神傾左一個星期終於約出黎見。 點知& 依家真係想搵窿捐 !

玩交友APP 同女神傾左一個星期終於約出黎見。 點知& 依家真係想搵窿捐 !

image

GreatDaily

image

以下係巴打們既留言 :

玩交友APP 同女神傾左一個星期終於約出黎見。 點知& 依家真係想搵窿捐 !

——好正常啫其實畀你識咗個以為係天仙出到嚟原來係豬西你都走啦下話

——你會唔會再回嗰條豬西都係一個問題啦

——條女有同你單聲咪算好囉 定係你想戇鳩鳩繼續等先?

——喂巴打呢個世界係咁㗎啦 又冇樣又冇錢身形又差 畀你係女你揀唔揀ㄚ?

——你自己都接受唔到就唔好要人接受啦

——唔好講乜嘢內在美啦 內在美都係你自己覺得自己有啫 就算有 都要識落咗先會知㗎

——你見到兜嘢食個樣好似屎咁你都唔會走去試啦

——咁兜嘢其實好好味又有咩意思呢努力啲改善下自己先囉

——呢個世界咁多女你荒冇咩講咗咁耐

——樓主可唔可以share下自己係交友apps張相同自己真人相畀我哋對比下

——睇下有幾大分別 如果唔係都係鳩噏:)

_________________________________

其實都係P圖既錯

高登emoji的圖片搜尋結果


鍾意就快D Share啦!