掃呢頁CODE去手機

2017年7月7日 星期五

每睇完MK仔D自拍之後…我D自信都會返曬黎 _-,

我每睇完MK仔D自拍之後我D自信都會返曬黎因為我知道,世界上已經太多人柒過我我唔知道有幾多MK仔以為自己好靚仔佢地上網打乜鳩叫春,我真係唔想理佢歌詞? ...


我每睇完MK仔D自拍之後我D自信都會返曬黎

因為我知道, 世界上已經太多人柒過我

我唔知道有幾多MK仔以為自己好靚仔

佢地上網打乜鳩叫春, 我真係唔想理佢

歌詞? 曬命? 真係敷(膚)淺

究竟我仲可以繼續忍受自己睇到幾多柒頭自拍

每一張MK自拍,柒到核爆,柒到唔敢睇

係一種歷煉, 係漫長既試鍊

每一張都有佢既笑點,佢既戇鳩之處

MK究竟有d乜? 根本就好似d白癡港女錦(咁), 一無是處, 戇鳩鳩, 生勾勾

我恨我既人生唔可以好似MK仔

搵到咁多既柒頭, 臭閪, 煙剷..咁多柒頭做friends

亦做咁多柒到唔敢諗起既事,

有時侯, 我自己一個坐o係電腦前面

我覺得自己係孤獨, 我覺得呢個世界係冇人明白我

我上左陣高登, 我望住入面D狗公,娘娘同小學雞

我望唔透, 我望唔清究竟呢個世界仲有幾多野我係掌握到

我好迷茫

我離開屋企落街買飯, 我既時侯發覺有個上緊膠登既絲打兜巴星左個MK仔

我望住佢, 佢望住我

我地互相點點頭

我好感動, 原來呢個世界仲有人係同我有相同既諗法

我忍住淚水

拎住個飯同野飲俾錢,

頭都冇回就走返屋企

或者個絲打會問, 點解我放棄呢一段咁難得既姻緣

我唔知道

o係呢一刻

我覺得我係一個型棍


鍾意就快D Share啦!